Friday, May 28, 2010

BTN(BIRO TATANEGARA VS PENGORBANAN)

Aku dapat surat kena pergi berkursus BTN di Kem Bumi Jati, Kebun Bharu, Shah Alam..dari 3 - 7hb Jun 2010..Aku memang dah beli complete barang-barang..Baju kurung putih..kain hitam bagai..siap dah pesan pada PK 1 aku suruh buat relief kelas aku. Kesan daripada rawatan yang aku terima tempoh hari...doc suruh aku datang check-up kat Metro Banting next week..minggu yang sama aku kena pergi BTN..masa aku gi buat follow up pasal darah kuar banyak tu..doc kata cycle piriod aku dah jadi baru..so doc kasi aku clomid dan hubby antibiotik..Bila aku kira-kira hari..sepanjang aku berada di BTN tu adalah minggu kesuburan.So, rugilah aku makan clomid tapi x jalan. So aku decide...sesuatu perlu dikorbankan.Biarlah aku tak dapat naik gaji, manalah tau ada rezeki lain menunggu. Aku harap pengorbanan ini berbaloi-baloi...

No comments: