Saturday, May 29, 2010

SELLAMONEY FARM(SUSU KAMBING MONDOKS)


Apasal tajuk dia macam ni..hahahahaha...dok..sebab ko lah akak dapat location nih, ni guna GPS jenama MONDOKS. Akhirnya pencarian menemui kejayaan...Itu dia signboard ke Ladang Sellamoney. Fresh lagi ni..sefresh susu kambing tu...hahahah..dengan jalan yang penuh onak dan berliku...sesekali tayar kereta ku melanggar lubang-lubang yang kelihatan tidak sekata.Aku melangkah turun dari kereta..dari luar kelihatan mereka sedang sibuk memunggah kotak-kotak.Tempat apa ni?Kata ladang ternakan.Di pintu belakang kelihatan beberapa orang pekerja cina, melayu dan india..Wahhh ..kelas 1 Malaysia sednag sibuk memunggah barangan keluar dari lori. Daku menghampiri lori tersebut kerana tidak dapat berkomunikasi dengan baik dengan mereka yang berada disebalik pintu lori itu. Hanya nampak kaki sahaja. Aku menyapa dan sapaanku disahut oleh sorang wanita india. Setelah perbicangan aku boleh mendapatkan susu tersebut pada jam 6.30petang. Tapi aku bercadang mengambilnya esok sahaja.

8 comments:

yanna faisal said...

ko nk buat ape ni weiii?

blackroses said...

nak mandi susu.....hahahahhah...kalau nak tahu nak buat pe ko pi tanya kina..ni idea dia....hahahha..aku just try jerr

jaja said...

kat mana tu kak ana...mcm kat jalan depan skolah samus jek....

blackroses said...

ermm..jaja..ko memang penduduk Kuala Langat yang sejati..hahahahah..ya betull..ko bayangkan berpuluh tahun duduk sini aku dok ulang alik lalu baca sellamoney farm...aku tak tau situ ada jual susu kambing....

Norhadar Taharuddin said...

.:: HEBAT!!! GPS den yo dipakai eh... Hohoho!!! Amacam hasil mandi susu??? Bertambah jelitawan kah??? Hiks!!! Tapi kenapa la tajuk ada nama aku kan... Glemer sungguh... Wakakaka!!! ::.

blackroses said...

mengambil sempena jenama baru dipasaran..GPS MONDOKS...hahahahah...doks..makin gebus mandi susu...sedap gaklah rasa dia...semalam minum...hari ni badan bau kambing plaks....ahaks...tak rela i

KINA said...

adoi tak sangka menjadi sepopular ni yer susu kambing... kambing oh kambing...

blackroses said...

apa bleh buat kambing dah siap buat press conference dek kerana kau kina....