Saturday, May 29, 2010

USAHA-USAHA MENGUMPULKAN KEMBALI KARYA-KARYA HASILANKU

Puas aku selongkar fail-fail lama aku nak kumpulkan kembali karya-karya aku yang pernah aku hasilkan. Kalau ikut rekod terakhir aku karya yang aku dah hasilkan sehingga 2002 adalah :

Puisi- 19 buah puisi
Cerpen- 2 buah cerpen
Artikel atau Rencana - 4 buah

Akhir tahun 2002 aku telah cuba mengumpulkan semua dalam satu disket. Sampai satu masa belum sempat nak print, fail tu kena format..For sure dokumen tak boleh buka. aduishhhh..dugaan.Bila aku dah buat Blog baru ni..aku cadnag nak kumpulkan semula masterpeice aku tu. Tak tahulah dapat kumpul semua ke tak.Doakan usaha aku ini akan menemui kejayaan. Dah lama tak berkarya ni. Tapi awal tahun baru ni dapatlah peluang menulis Ensiklopedia..memang satu bidang yang lain daripada yang aku ceburi sebelum ni. Sebelum ni lebih kepada penulisan kreatif. Orang kata rezeki jangan ditolak..musuh jangan dicari..so aku grab jer peluang ni..Insyaallah dengarnya hujung Mei ni siap.

No comments: