Saturday, June 4, 2011

RINDU MEREKA



Subhanallah...sebagaimana lafaz zikir ini..subhanallah..air mata aku mengalir bersama alunan zikir ini. Demi tuhan...demi Allah..aku rindu..rindu sangat dengan anak-anak yang kukandung walau seketika cuma...Ya Allah Ya Tuhanku...semoga aku dipertemukan dengan mereka di sana kelak. Masih teringat betapa khusyuknya aku dengan alunan zikrullah ini ketika mengandungkan mereka. Ya Allah...perasaan apakah ini...perubahan hormon atau ketidakstabilan hormon saat menstruasi....

"Ya Allah Ya Tuhanku saat kau duga rumah ku dimasuki pencuri aku boleh setabah itu menghadapi-Nya, namun saat kau pinjamkan nikmat menjadi ibu itu sedetik cuma...aku bukanlah setabah itu Tuhanku. Aku bermohon kepadamu agar mengurniakan penganti buatku Ya Allah Ya Tuhanku, tiada tempat selayaknya aku bermohon selain darimu tuhanku"

AMIN YARABBALALAMIN..

(gambar ehsan googles)

untuk mengimbas kisah sebelumnya sila klik DISINI

No comments: