Tuesday, May 10, 2011

AKU TANPA CINTAMU-MIRWANA DAN JAYJAY



Artist : Miwarna
Lirik Lagu : Mirwana - Aku Tanpa Cinta-Mu
Mirwana - Aku Tanpa Cinta-Mu


Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Faizal: Mengapa cintaMu tak pernah hadir
Subur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia
Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana
Aku tanpa cintaMu
Bagai layang-layang terputus talinya

JayJay:Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

C/O: Masihkah ada sekelumit belas
Mengemis kasihMu Tuhan
Untukku berpaut dan bersandar
Aku di sini kan tetap terus mencuba
Untuk beroleh cintaMu
Walau ranjaunya menusuk pedih

5 comments:

Unknown said...

dah lama ta dengar lagu ni :)

blackroses said...

best kan..lagu kecintaan terhadap Allah

forever love said...

suke juga lagu nie.. lagi2 bila rasa down

blackroses said...

yupp..kita ni tak ada tempat lain bergantung selain daripada -Nya

♥ hanimnordin said...

faizal tahir! haha