Sunday, May 15, 2011

KERETA-KERETA UNIK

Assalam, entri kali ni entri tentnag kereta yang pelbagai bentuk dan rupa. Agak-agak koranglah kan..ada bran ke nak naik kereta berbentuk keranda ..bukan kereta keranda ye.Rasa-rasanya bagi pemandu yang suka memandu laju di jalanraya sesuai sekali menandu kereta keranda ni..ekekekek(jangan marah yo). Macammana pulak kereta berbentuk siput b..i, mesti lambat macam siput. Pemandu yang suka memandu perlahan di lorong laju sesuai sekali bawak kereta ni ( jangan marah lagi)..ekekekeke. Kalau kawan-kawan suka sangat asyik nak tumpang kereta, korang bawak kereta kala jengking..amaca..ada bran dia nak tumpang...


Kereta Udang


Kereta kala jengking


Kereta kasut


Kereta keranda


Kereta siput b..i


kereta epal


kereta kasut

15 comments:

mcm ni lah said...

pelik dan lucu,. keh keh keh

blackroses said...

pilihlah nak yang mana?

forever love said...

takot nya.. hihi

blackroses said...

paling takut yang keranda tulah

Freaky said...

memang betol2 unik kereta ni. hehe

blackroses said...

yupp...kat mesia tarak

cik pulau said...

seyes...
memang unik giler...^^,

anamizu said...

kereta epal kiut..hihi

blackroses said...

kiut kan cik pulau...

anamizu..kiut..tapi xleh naik ramai

SuhaimiKassim@teruna9752 said...

rasa kt malaysia ada bengkel yg boleh buat tak? kalau ada nak tempah satu

blackroses said...

nak tempah yang mana satu?

msredcheesecake said...

cik roziana,

nak kete kasut tu.heheee....

msred follow k

blackroses said...

bleh..ambiklah..ekekekkee

greenApple said...

singgah cuci mata tengok kereta..hehe

follow, done!

blackroses said...

cuci..jangan tak cuci..nak cuci keretapun boleh..ekekkekee..
tq dear