Friday, June 24, 2011

MAHARAJALAWAK TERBAIK MINGGU 1-MINGGU 12

Assalam..seperti yang kita ketahui, malam ini adalah MAHARAJALAWAK AKHIR. Mesti antara kita ada pilihan sendiri kan nak sokong mana. Bagi aku Tiga kumpulan besar yang nampak sengit persainagannya adalah SEPAH, JOZAN DAN JAMBU. Tiga kumpulan ini nampak konsisten dari minggu pertama sehinggalah minggu ke -12. Berbanding NABIL yang single. Masing-masing ada kekuatan tersendiri dan peminat tersendiri. Apa kata kita ramalkan tempat -1 hingga ke-3..kalau aku aku ramalkan :

Johan:
Jozan

Naib Johan :
Sepah

Ketiga :
Jambu

Keempat:
Nabil

Ramalan ini sekiranya mereka masing-masing tida tergelicik atau tersasar persembahannya ataupun tidak ada yang tiba-tiba buat sesuatau yang luarbiasa...apapun kita tunggu juga malam ni. Korang punya ramalan pulak macammana?jom share..

Dibawah ini aku kongsikan sedutan beberapa persembahan yang aku boleh kasi thumbs up kepada mereka..paling bestlah pada aku..ornag lain tak tahulah....


MINGGU KE-12, JAMBU


MINGGU KE-10, SEPAH


MINGGU KE-11, JOZAN


MINGGU KE -3 MUZIKAL, JOZAN

MINGGU KE-3 MUZIKAL, NABIL



No comments: