Wednesday, June 8, 2011

PIZZAS&SOSEJ ROLL HOMEMADE FOR BIRTHDAY HUBBY

ASSALAM..HAPPY BIRTHDAY HUBBY..SO THIS IS FOR YOU
Sempena aku dah lama tak baked..so hari ni aku cadang nak masak sendiri..biasanya kami makan kat luar..makan pizza hut/kfc. Tapi apa guna ada skill tak nak guna kan..so hari ini aku pergilah beli barang-barnag untuk baked roti dan pizza. Mula-mula buat tu...terlembik.sebab adunan tu aku dah pening lama tak buat.sukatan pulak aku ingat-ingat lupa. Masa beli barnag kat tok guru aku..aku kena refresh balik cara-caranya. Masa tengah berpusing dalam mixture aku lupa lagi...wakakakakka...nak masuk air ke marjerin dulu ke telur dulu..aku call2 tak angkat plak Sifu aku ni. So aku selongkar balik resepi dalam ni....nasib ada blog..ILOVE YOU BLOG..
SO..inilah hasilnya...

SOSEJ ROLL ANA


PIZZA ANA

Selain kami makan sendiri..aku buat lebih supaya dapat hantar rumah jiran. Bukan apa sekali sekala kan apalah salahnya bertukar-tukar juadah. Hari tu akak depan dah beri kek lapis Sarawak...pernah buat pizza ni nak hantar dia tak ada...so akak sekeluarga..selamat menikmati

8 comments:

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

terliur pulak kak . mst sedapp ;0

blackroses said...

nak ke?mehlah..ada lagi

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

hehe

blackroses said...

malu tapi mahu ekekkeke

Ashraf Jalil said...

saye kalo masak western ni fail sket.. haha

blackroses said...

takper2..nanti kahwin cari wife yang pandai asak yer ash

darkbatman said...

giile ahh untung ur hubby..pizza 2 nampak mcm sgt best.. penuh isi lam 2.. bertuahlaa badan.

blackroses said...

memang sejak kawin belajar resepi masakan yang dia suka je....