Saturday, June 26, 2010

AKU DAH ADD GAMES DALAM BLOG AKU


So Far, setakat penjelajahan aku ke blog orang lain, aku belum jumpa lagi yang letak online gaming dalam blog diorang. Ni aku bukan aku nak tunjuk pada orang yang blog aku ada games..aku tak kisahpun kalau korang nak main. Tak main, atau tak trypun takpe, sebab aku memang suka main games waktu lapang. Tentang games ni. Game ni games memory, korang kena match kanlah gambar yang sama. Semua gambar berkisar daripada filem Garfield. Watak-watak, animasi dan sedikit sedutan cerita semuanya daripada filem Garfield. Memang tak ambik masa yang lamapun loading games ni. Setakat ni, xsampai 2 saat aku log in ke blog aku..games ni dah habis loading.Malah games ni keluar dulu daripada post - post aku. Korang jangan lupa try ye...sampai berjaya..Good Luck...


No comments: