Monday, June 14, 2010

FRIENDSHIP AWARD




1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY, APA PERASAAN ANDA?
Alhamdullillah syukur..selalu tengok kat blog orang jer

2. BERITAHU SAPA DAN LINK AWARD INI?
http://mamawiwin.blogspot.com/ ( SHAKINA)

3. NAME THAT PEOPLE CALL YOU?
OGY-ni nama masa sekolah rendah dan menengah
GEE-Bila masuk maktab ornag panggil ni ada gak yang masih panggil OGY
ZIANA-Bila pergi kursus dah kerja ni ada ornag panggil ni..bukan aku suruh orang yang nak panggil
ROZI-Nipun ada yang panggil juga
ZI-Ni MIL aku panggil
ANA-Mula asal terbit nama ni apabila Pelakon, Khalid Salleh yang beri kursus Bengkel Penulisan Skrip Teater panggil nama ni..kawan kat sekolah dengar aku borak dengan Khalid Salleh kat phone so lekat nama ni sehinggalah aku guna nama ni kat forum...aku suka nama ni


4.THING YOUR HAVE DONE YESTERDAY?
Semalam pergi kenduri kahwin...2 rumah. 1 rumah sedar 1 lagi rumah kawan sekolah

5. FIVE WAY TO BE HAPPY?
1.Mengaji
2.Senyum
3.Maafkan semua orang
4.Ketawa
5.Capai impian dalam hidup
APA YANG ADA DALAM FIKIRAN ANDA, BILA ANDA JADI KAYA?
Nak rumah besar....siap lengkap dnegan taman dan ada kolam renang..(macam tau berenang) nak pergi HAJI...Melawat tempat-tempat bersejarah dunia. Bestnyerr...

KAWAN-KAWAN YANG KENA TAG

Semua rakan dalam friend list


No comments: