Monday, June 7, 2010

MAJLIS PERTUNANGAN ANAK BUAH SUAMI


Majlis ni berlangsung semalam di Kediaman Kakak Ipar aku di Kanchong Darat...15 dulang dibalas dengan 11 dulang daripada lelaki. Aku dapat tanggungjawab untuk buat sireh junjung..ramai juga tetamu yang datang dari rombongan piak lelaki..anggaran dalam lebih kurnag 40 orang.Majlis berjalan dnegan lancar.Tema warna hijau dan putih....ada sorang budak ni umur setahun lebih..aku tengah dok keluarkan kamera dia dah berdiri possing depan aku..apalagi snaplah gambar dia yang cute lagi comel tu..anak buah aku plak si iman tak tahu duduk diam sebab dah pandai merangkak..satu rumah dirayaunyerr... lepas ni tinggal tunggu majlisnya sahaja.tempoh yang diberi setahun setengah...anak buah suami ni kerja kat MAIS(Majlis Agama Islam Selangor)

No comments: