Tuesday, June 1, 2010

UBAT LAGI..................



5.30 petang...just back from my gynae....TVS(transvaginal scan) doc ukur saiz folikel(telur) paling besar 13.2 dan 12.7....doc kata ada banyak telur lain yang kecil-kecil..sebelah kiri semua kecil...doc kasi clomid lagi...kena makan lagi 5hari...bersama- sama dengan tu doc kasi sekali metmophin(ubat kencing manis)tapi bukan sebab aku ada kencing manis. doc kata ubat tu untuk halang kesan pcos daripada mengagalkan kerja clomid.Selain tiu supaya berat aku turun lagi.Actually aku memang tengah tak ada selera makan sekarang ni.Kalau ikut last aku jumpa gynaepun...berat aku dah turun 5 kilo daripada perjumpaan yang last tu. Doc kata tak cukup..kena turunkan lagi...huuu...doc kasi appoiment ahad ni untuk tengok telur lagi..kalau telur masih macam tu doc akan cancelkan cycle ni.

No comments: