Tuesday, June 8, 2010

RONGGENG TIME



Hah..selalu aku kelaur ronggeng dengan kawan-kawan kan atau dengan hubby. Hari ni aku bawak mak dan anak buah aku...Tengah jalan-jalan kat JJ..ekali nampak offer kasut...so aku rembat 3 pasang....gilos kan..mana taknyer..sepasang cuma rm18...rugi woo tak beli....Selain objektif utama nak belikan hadiah harijadi hubby...




Aku memang blurr dan tak tau nak beli hadiah aperr..so aku decide belikan cd PS3 untuk hubby...ok what...2 ni jer dah RM...++.Pastu cd ni latest punyerr..Sebab laki aku suka bola aku belilah cd bola....

Masa dok jalan-jalan kat JJ tu aku dapat sms pasal anak sorang kakitangan sekolah aku masuk ICU di HTAR, Klang.So aku decide pergi sana.Memang kesian melihatkan keadaannya terlantar dan bergantung dengan mesin-mesin serta wayar-wayar. Bila aku bertanyakan keadaannya dan punca..kata nurse yang menjaga di situ...suspect demam denggi ataupun kencing tikus..Terus aku teringat akan kisah Arwah Din Beramboi. Sama-samalah kita mendoakan kesihatan anak rakan setugas aku ini yang juga merangkap ustazah aku dulu...AMINNN

No comments: